Komt het niveau van de examens overeen met de voorbeeldexamens op de website als je boswell beta scheikunde en wiskunde b vwo zelfstudie doet?

Hoiii ik heb even een vraagje over de examens van Boswell beta. Ik ben nu al een tijdje zelf aan het leren voor de examens wiskunde B en scheikunde vwo. Is het examen te doen op basis van zelfstudie? En komt het niveau van de examens overeen met de voorbeeldexamens zoals die op de site staan?

een jaar geleden
in: Cursussen

Antwoorden (1)

Ja, het niveau van de examens komt overeen met de voorbeeldexamens op de website als je boswell beta scheikunde en wiskunde b vwo zelfstudie doet. De voorbeeldexamens zijn gemaakt om de leerlingen voor te bereiden op het echte examen.
Bronnen:
5 maanden geleden