Ik ben een schoolboek kwijtgeraakt, wat nu?

Ik ben mijn scheikunde boek kwijtgeraakt en ik heb geen idee wat ik nu moet doen. Gelukkig is het een werkboek, die dus niet aan het eind van het jaar ingeleverd hoeft te worden, maar het is alsnog heel vervelend, omdat ik nu elke scheikunde les geen boek bij me heb. Wel kan ik thuis in het online boek, maar in de les gebruiken we alleen het fysieke boek. Wat moet ik doen? Heeft iemand tips?

3 maanden geleden
in: Cursussen
Ritsuka
3 maanden geleden
Kun je het online boek printen?
tinus1969
3 maanden geleden
Heb je dit boek zelf gekocht of via school gekregen? Heb je dit al aan je scheikunde leraar gevraagd, of iemand anders van school?
Veer202
3 maanden geleden
Ik heb hem via school gekregen
Veer202
3 maanden geleden
Oh dat is een goede! Bedankt!!

Antwoorden (1)

Je kunt dan als beste een nieuw boek kopen.
3 maanden geleden