Waar kan ik een volledig Engelstalige studie wijkverpleging vinden?

Ik ben op zoek naar volledig Engelstalige studies in Nederland wijkverpleging. Heeft iemand goede suggesties en/of adviezen.
Het lijkt namelijk in sommige gevallen toch nog nootzakelijk te zijn om Nederlands te kunnen.

7 maanden geleden
in: Cursussen
1K
Inekez1
7 maanden geleden
Dat zal er niet zijn. Wijkverpleging is gericht op de zorg bij mensen thuis. En met die mensen moet je kunnen communiceren in het Nederlands. Er zullen best mensen zijn die zorg nodig hebben die zelf (ook) geen of weinig Nederlands spreken, en het is dus zeker een voordeel als je naast het Nederlands zelf ook andere talen spreekt. Maar in Nederland is het Nederlands toch wel de basistaal, niet alleen tussen jou en de cliënten, maar ook tussen jou en collega's. Wil je in het Engels studeren, kijk dan of je de studie in een Engelstalig land kunt volgen.

Geef als eerste antwoord