wat is een goede cursus spaans online online opfrissen liefst gratis?

spaans opfrissen duolingo bevat fouten en het belangrijkste je start van uit het engels

4 jaar geleden
in: Cursussen
2.9K
paulus811
4 jaar geleden
goed en gratis gaan maar zelden samen. Realiseer je dat er een hoop werk zit in het maken van een cursus.
Castle
4 jaar geleden
Je hebt ook taalcursussen op de appstore. Dan kun je woordjes e.d. oefenen. Misschien dat dat helpt. ¡Buena Suerte!.

Antwoorden (1)

Je zou deze kunnen proberen:

Spaans Leren
Spaans leren biedt je de mogelijkheid om iedere maand terug te keren en een nieuwe les te volgen van de gratis Cursillo, een on-line cursus Spaans. Er zijn 3 cursussen per jaar die op verschillende tijdstippen beginnen. www.spaansleren.nl

LingQ
LingQ biedt een interactieve leeromgeving aan, die vooral geschikt is als je al enige kennis van de Spaanse taal hebt. Je kunt kiezen uit audioboeken, artikelen en podcasts op je niveau. Deze kun je beluisteren en/of lezen, waarbij je de betekenis van onbekende woorden kunt opzoeken. Moeilijke woorden zijn te bewaren op kaartjes, om vaker te oefenen.
Taal: De website is Engels, er zijn wel Nederlandse vertalingen van lesteksten.
Gratis: luister en leeslessen zijn gratis, voor schrijf en spreeklessen is een betaald abonnement nodig.

Verder:
www.talencentrumtalkandtravel.nl
www.pocoapoco-taalcursus.nl
www.transparent.com
www.nocomprendo.es
https://www.loecsen.com/nl/cursussen-spaans
https://www.espaans.nl/spaans-leren