Wat is mijn netto uurloon?

Ik ga bij de c1000 werken en ben 15 jaar.
Ik ga 3.05 euro bruto per uur verdienen.
Wat is mijn netto uurloon?

alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (5)

Als jongeren hoef je onder een bepaalde loongrens, en mij lijkt het dat je dat laaaang niet haalt, hoef je geen belasting te betalen. Er wordt misschien wel wat afgehouden, maar je moet volgend jaar als je je jaaropgave krijgt, belastingaangifte doen. Dan krijg je al dat geld terug.

Netto heb je dan hetzelfde als bruto verdiend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weer zo'n min... Ik heb jarenlang een Tj-biljet ingevuld ieder jaar en kreeg AL (jaaah, ieder betaalde cent + rente) mijn geld terug. Mijn brutoloon was dus hetzelfde als mijn nettoloon. Klaar...
Ik heb als 15-jarige bij de c1000 gewerkt. Dat was weer 3 jaar terug en toen verdiende ik 2.96 bruto per uur geloof ik. En netto werd dat 2,80 dacht ik. Dus zal bij jou ook zoiets zijn denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben ook 15 en werk bij de Albert Heijn en ik verdien 3,92 bruto en 3,04 netto
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je netto loon kan aan een aantal dingen liggen, want ik ben 16 en werk bij de Albert Heijn. Ik heb zelf berekend dat mijn uurloon rond de €4,5 ligt terwijl mijn bruto uurloon €3,5 is. Dit heb ik gedaan door mijn salaris te delen met het gewerkte aantal uren. Mijn netto uurloon is hoger omdat mensen die parttime bij de AH werken een All-in loon hebben. Dat is een loon die meteen alle bonussen en toeslagen elke maand erbij doet, zoals vakantiegeld etc.

Ik weet niet of de C1000 een all-in loon heeft, of iets wat erop lijkt, want dan is je netto uurloon hoger dan je bruto