Wat betekent het als bij een sollicitatie procedure een ochtend mee mag komen lopen?

Wat wordt er van je verwacht?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dan wordt gekeken hoe jij zo in de praktijk functioneert, en of jij past in het team. Want iemand komt in een gesprek wel eens anders over dan in het dagelijkse werk. Gewoon je beste beentje voorzetten, en de handen flink uit de mouwen steken. Als het jou daar goed bevalt zullen de toekomstige collega's dat zien en er geen bezwaar tegen hebben om jou in het team op te nemen.
Amadea
11 jaar geleden
Ze willen gewoon kijken hoe je het doet op zo'n ochtend. Luister goed, doe wat ze je vragen, doe geen dingen als je niet absoluut zeker bent dat dat de bedoeling is, stel intelligente vragen en wees jezelf!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beschouw dat als iets positiefs. Het stelt je toekomstige collega's in staat te zien wat ze (misschien) in huis halen, en het is voor jou ook een gelegenheid te zien waar je wellicht terecht zult komen en wat je werkzaamheden zullen zijn. Het zegt vele malen meer dan een gesprekje of rondleiding je ooit kan vertellen.