Ik heb mijn vwo afgerond en studeer nog niet. Wat is een leuke baan waarbij ik goed verdien?

Toegevoegd na 53 minuten:
Volgend jaar ga ik studeren. Maar over het veel verdienen. Ik hoef er niet rijk mee te worden. Ik bedoel meer: er zijn banen waarmee je zo'n 3 euro per uur verdient en andere waar je 10 euro per uur verdient. 10 euro per uur is wat mij betreft prima, 3 euro vind ik alleen wel te weinig. Dus wie weet ongeveer welke beroepen ik dan juist niet moet gaan doen of welke ik juist wel naar op zoek moet gaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ga bijles geven in de avonduren. Daar krijg je al gauw 15 euro per uur voor. Verder zou ik voor overdag iets zoeken wat enigszins aansluit bij wat je later wilt gaan doen.

Maar waarom studeer je eigenlijk niet? Het is een ontzettend leuke tijd en na afronding ervan krijg je een riant salaris...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
riant salaris.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb jarenlang gestudeerd (post HBO) maar dat riante salaris moet nog komen

Andere antwoorden (7)

Model...

Er zijn helaas weinig banen waarbij je goed verdient zonder veel specialistische kennis. Ongeveer 10% van de Nederlanders heeft een VWO (of vergelijkbaar) diploma, dus zijn er heel veel mensen die kunnen wat jij kunt. Daarmee gaat jou prijs omlaag en dus het salaris wat je kunt verdienen.

Probeer ergens een trainee functie te krijgen bijvoorbeeld in de sales om over een paar jaar goed te gaan verdienen. Of ga natuurlijk nog een opleiding volgen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eerst eens een baantje waarbij je misschien niet goed verdient. Misschien is dit later in je voordeel als je een baan krijgt met een goed salaris.
Dan weet je ook hoe het voelt als je met een LBO salaris een gezin moet onderhouden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezien het feit, dat je nog jong bent en geen hbo- of universitaire studie hebt afgerond zul je nog niet veel verdienen. Je krijgt hoogstwaarschijnlijk nog een jeugduurloon passende bij je leeftijd.
En wat is een leuke baan? Dat is voor iedereen weer anders.
Kijk even op google voor de uurlonen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jong en direct denken dat je veel kunt verdienen. Ga eerst eens bekijken wat je leuk werk vind. Is belangrijker dan alleen veel verdienen. Wat is overigens veel verdienen? De meeste mensen zijn al lang blij als ze op hun 30 40.000 bruto per jaar verdienen
13 jaar geleden
Betonvlechter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar waar je onregelmatig zal werken (weekeinde en nacht)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij doen onderstaande beroepen zo'n beetje rond de 10 euro per uur, hoe meer verantwoording, hoe meer je verdient zoals het laatste beroep.
- Administratief medewerker
- Projectassistent
- Projectleider