Dat kun je nergens vinden, de sociale werkvoorziening is een werkplaats voor mensen met een beperking, of dat nu geestelijk of lichamelijk is, iedere afdeling heeft een werkleider, dat is ook wel noodzakelijk, want er kan altijd iets mis gaan en de taken moeten goed verdeeld worden. Zeker in het begin moet je gestuurd worden in je werk. Je krijgt wel naarmate je er langer werkt meer vrijheid en mag zelfstandiger werken, maar zonder leiding, dat gaat nu eenmaal niet, je hebt ze al nodig om je vrije dagen te vragen en je ziek te melden.
Kun je er moeilijk tegen dat iemand je verteld wat je moet doen, geef dat dan aan in je eerste gesprek, ze proberen zoveel mogelijk rekening met iedereen te houden, zodat jij je er prettig voelt en zo goed mogelijk presteert, maar ook de sociale werkvoorziening is een gewone werkplek, waar je rechten en plichten hebt.

Ga er dus gewoon eens praten en vertel hoe jij in elkaar zit.