hallo, ik ben advocaat, alleen ik weet niet wat een advocaat stagiair hoort te verdienen, weet iemand dit? en hoeveel verdient een ervaren advocaat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo, ik ben rechter. Iemand heeft een oud vrouwtje beroofd. Wat voor straf moet ik 'm geven?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Advocaat ben je? Gecondoleerd!

Antwoorden (1)

Als jij advocaat bent, dan weet je dit soort dingen heus wel.
En anders weet je wel waar je dat kunt vinden.

Het bruto-maandsalaris van de stagiaire bij een volledige werkweek bedraagt met ingang van 1 januari 2010, exclusief vakantiebijslag, onkostenvergoeding e.d. tenminste € 2.058 (was € 2.050) in het eerste jaar, € 2.345 (was € 2.336) in het tweede jaar en € 2.605 (was € 2.595) in het derde jaar. Voor parttimers wordt het salaris naar evenredigheid berekend.

Hier kun je solliciteren. Weet je gauw genoeg wat je kunt verdienen:
http://www.juristopmaat.nl/frontend/frontendIndex/0,1004,7030,00.html?branch=7789

Toegevoegd na 6 minuten:
Wat verdient een Advocaat: gemiddeld €4.890 en maximaal €8.208
Volgens dit lijstje:
http://financieel.infonu.nl/geld/29017-wat-verdient-een.html