Weet iemand nog een creatieve baan waarbij je veel reist?

Ik doe nu grafisch ontwerp maar ik ben het een beetje zat om alleen maar achter m'n bureau te zitten. Een erg afwisselende baan is ook goed. Bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

een schrijvende postduif Toegevoegd na 7 minuten: Ik bedoel hiermee correspondent in het buitenland of iets dergelijks

Wordt fotograaf van exotische vakantiebestemmingen.

freelancer of je eigen bedrijfje beginnen.

Misschien kun je eens kijken of er mogelijkheden zijn op een cruise-schip.

Fotograaf. En dat hoeft niet alleen een 'fotograaf van exotische vakantiebestemmingen' te zijn zoals al werd genoemd. Ook in de documentaire fotografie, modefotografie en autonome fotografie zijn er genoeg fotografen die veel reizen voor hun werk.

Ga je boterham proberen te verdienen met tekeningen te maken of karikaturen van toeristen in allerlei landen..of landschapjes schilderen en verkopen?

Marketing: Vertegenwoordig dus je gaat internationaal bezoek op naar klanten verschillenden landen of je gaat daar je product vertegenwoordigen,presentaties geven enz... Een boeiende baan die afwisselend is Het vak marketing is zo uitgebreid je kan verkopen of distributie doen of product creeeren enz....

Reisleider. Banen in de zorg zijn ook heel afwisselend.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100