Wat is een goed relatiegeschenk om te geven op de verjaardag aan een klant?

Ik zoek een relatiegeschenk dat gegeven kan worden wanneer een klant jarig is. Het mag rond de 12,50 kosten, liefst goedkoper natuurlijk. Flessen wijn zijn uitgesloten, evenals een wijnkoeler. Ook USB-sticks, stressballen, USB-chargers en consorten zijn uitgesloten (niet origineel of hebben ze ongetwijfeld al). De klanten die ik heb zijn vooral mensen die reclame-ruimte kopen.

Alle tips zijn welkom!

Toegevoegd na 12 minuten:
Er moet tevens ook een eigen merknaam op kunnen staan!

Toegevoegd na 15 minuten:
Het moet een algemeen cadeau zijn waar ik er een flink stuk van kan inkopen in 1 keer

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Annswers
13 jaar geleden
moet het algemeen zijn wat alle klanten dan krijgen of per keer anders?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind een pen een beetje erhm... lame, net wat te simpel :)

Antwoorden (11)

Wij kregen eens een keer een pen toen onze collega met pensioen ging.Pennen kom je altijd tekort of je kunt ze niet vinden.Wij waren erg blij met die pen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een boek. Er zijn in de dump dikwijls heel aardige titels te vinden die in wat grotere partijen aan te kopen zijn. Wie weet kan er dan nog meer korting bedongen worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, ik heb even een toevoeging gemaakt bij de vraag. Er moet wel onze eigen merk op kunnen staan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met jullie logo bedrukte bierviltjes dan? Ook handig omdat die klanten jarig zijn.
Een plant je voort certificaat kosten € 10.00
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol!! +1
Een fleece. Dat kan iedereen gebruiken zowel winter als zomer hier in ons koud landje en is zowel een geschenk voor vrouwen als mannen.
13 jaar geleden
een kelnersmes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vulpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een multi-microvezeldoekje.
voor aklles bruikbaar, bril schoonmaken
stof afn., in de auto, een stuk of drie, voor divers gebruik.
merknaam erop!! wordt er echt regelmatig aan je gedacht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een nietjesmachine zonder nietjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een paraplu!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een puzzel,met een briefje erbij dat jij hun zakelijke puzzels blijft oplossen, zodat zij zich kunnen ontspannen.
Ik doe er even een link bij om te laten zien welk soort ik bedoel. En er zijn bedrijven die ze bedrukt verkopen.
Ps ik heb geen aandelen in onderstaand bedrijf
anneliez
13 jaar geleden
Een badhanddoek met je naam er op.
Een paraplu, zoals al genoemd.
Een bladenbon (ben alleen niet zeker van je naam er op) of andere kadobon, je hebt ze in soorten en maten tegenwoordig, bijvoorbeeld in de Primera.