Ieder assessment is anders, als het goed is,
maar er zijn testen die je een beeld geven
wat je kunt verwachten.

Hier kun je online oefenen.

http://www.fibonicci.com/nl/online-assessment-oefenen

http://www.intermediair.nl/artikel/bereid-je-voor-op-het-assessment/20367/wat-is-een-assessment.html

http://www.scriptieoverzicht.nl/assessment/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

er zijn boeken in de bibliotheek die je info kunnen geven. afhankelijk van wat voor assessment het is?
moet je een rollenspel doen, dan kun je oefenen met vrienden/familie/collegas....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met de kleine assessmentgids van Wim Bloemers Kun je je redelijk voorbereiden. Dit boek is gewoon te koop bij Bruna. ISBN 90-263-1691-7. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt zeker oefenen.
In ieder geval wordt je denk en werkniveau getoetst door middel van een intelligentietest. Deze kun je prima oefenen op internet of dmv een boek. Het is in ieder geval aan te raden weer even de regels mbt rekensommen door te nemen. Bijvoorbeeld vermenigvuldigen met breuken en dergelijke.
Vaak behoort een gesprek met een psycholoog en rollenspellen of andere test ook tot de opdrachten.

Het allerbelangrijkst is dat je uitgerust bent en je niet hoeft te haasten. Want als je uitgeput en opgefokt bent dan kun je zo 20 punten minder scoren op je iq test.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees uitregust, reis relaxt, trek represantatieve kleding aan, lees een voorbereiddings boek.