Welke internet businesses kan je allemaal starten?

Ik ben op zoek naar een lijstje met internet bedrijven die je kan starten als internet ondernemer. Wat zijn de mogelijkheden allemaal? Welke bedrijven kan je online starten & runnen. Echte internetondernemingen dus.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Zeer veel
Software ontwerp
Webdesign
Handel in van alles en nog wat
Accounting
Texteditor

Je kan vrijwel alles tegenwoordig over internet runnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je draait het probleem om. Je kunt geen bedrijf uit een lijst pikken, want dat hebben duizenden al voor je gedaan. Je moet eerst een goed idee hebben en dan bekijken of je gaat leveren via reguliere kanalen of via het internet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Algemeen:
* Alles wat in het echt ook kan, maar dan met het woord virtueel ervoor.

Op internet gericht:
* hosting en systeembeheer
* grafisch ontwerp
* websites programmeren
* online marketing
* webteksten schrijven
* moderatie van forums
* (product)fotografie
* video, muziek en animatie.
* aanleveren van content aan derden
* transportbedrijf (voor de bezorging van producten uit webwinkels)