Hoe noem je deze functie?

Het verzorgen van koffie/thee voor ambtenaren in het gemeentehuis, dus echt kantinejuffrouw binnen een gemeente of provincie of zo. Je hebt gastvrouw maar hoe, zou het nog meer kunnen heten, de functie naam ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Antwoorden (15)

Tegenwoordig gaat men vaak op de engelse toer: hostess wordt 't dan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De bode....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kantine beheerster.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Nienke2;

Intern catering medewerk(st)er.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoste, of receptioniste. Of vind je butler een betere benaming? Alles kan. Je kunt het ook een koffiejuffrouw noemen die ook thee schenkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is de Bode. Zoals al genoemd in antwoord 2 :-). De vader van mijn vriendin verricht deze functie namelijk in het gemeentehuis in mijn woonplaats.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het versnaperingenmeisje/jongetje/persoontje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de gemeentebode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
koffiejuffrouw?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
medewerk(st)er catering
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon een kantineserveerster.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
facilitair medewerker?
je kunt gewoon ook even bellen met de gemeente en bij personeelszaken navragen hoe een dergelijke functie bij hen heet. Dan weet je het zeker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon catering.... Heeft geen specifieke naam omdat het van de gemeente is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koffiedame of Cateringmedewerker