Wat is het startsalaris voor consultants bij BCG of McKinsey?

Dit zou handige informatie zijn voor mijn salarisonderhandelingen... Weet iemand dit? Gokken kan zelf ook wel dus heb ik niet zoveel aan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe oud ben je ?
wat voor een ervaring heb je ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen werkervaring naast mijn studie. Ben net afgestudeerd, 27 jaar. Mij is verteld dat er een standaardsalaris is voor beginnende consultants bij deze bedrijven, dus op zich zou het dan niet uitmaken.

Het beste antwoord

Ga naar www.salaris.nl, daar zie je richtlijnen over hoeveel je kan verdienen voor een bepaalde functie.
In ieder geval veel succes met de onderhandelingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op bcg.nl worden veel vragen gesteld en antwoorden gegeven. misschien kom je ddr iets meer te weten.