Hoe kan ik vacatures als temleider/leidingevende /coördinator vinden binnen de zorg?

Het liefst binnen huishoudelijke dienst/horeca/keuken. Er moeten genoeg vacatures zijn, maar waar kan ik ze vinden. Er zijn namelijk genoeg verzorgingstehuizen/zorghotels enz.

b.v. mensen inwerken als schoonmaker en echt mensen aansturen enz.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Door op vacaturesites te zoeken met deze termen. Gegarandeerd goed resultaat!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb je alvast geholpen ;)

http://jobsearch.monsterboard.nl/Search.aspx?q=teamleider%20zorg&cy=nl&lid=184&re=130
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je in Brabant woont, op brabantzorg.net
anneliez
13 jaar geleden
Misschien moet je gewoon actie ondernemen in plaats van de vraag na 1 maand nog eens te stellen :)

http://www.goeievraag.nl/vraag/volgende-vacatures-vinden.73457

Gewoon doen zeggen ze in de reclame. Geldt voor alles, gewoon doen niet teveel nadenken. Je kunt altijd nog nee zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt verschillende dingen doen:
- de website van instellingen in je buurt bekijken en daar de vacatures op bekijken
- inschrijven bij uitzendbureau's in je omgeving
- vacaturesites op internet bekijken zoals
www.nationalevacaturebank.nl
- bellen met de organisaties en vragen naar de leidinggevende van de facilitaire dienst/hoteldienst/huishoudelijke verzorging.

Bereid je goed voor op je sollicitatie door te kijken welke organisatie in jouw buurt je aanspreken.
Zorg dat je CV op orde is.
Duidelijk hebt wat jij wilt en wat jij daarin te bieden hebt.
Welke ervaring je hebt om een goed leidinggevende te zijn. Welke dingen je nog wilt leren om daarin te groeien.
Hoeveel uren wil je werken? Ben je bereid om onregelmatige diensten te werken etc.

Voorbereiding is het halve werk, de rest volgt in je gesprek met de leidinggevende die je uitnodigt.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op www.zorgdienstenonline.nl kun je een uitgebreid aanbod van vacatures binnen de zorg vinden. Je kunt natuurlijk ook je CV online plaatsen.