Heeft het zin om je cv op diverse vacaturebanken te plaatsen ?

Ik heb het wel eens gedaan, maar krijg dan alleen steeds telefoontjes om eigen bedrijfje te starten, waar je dan zo iets verkoopt als tupperware enz.

Ben heel divers inzetbaar, maar wat moet ik dan als titel neerzetten ?

En tenslotte bij welke vacaturebanken maak ik het meest kans.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ja, dat heeft kans. Op iedere vacaturewebsite kijken andere mensen en heb je een andere kans om een baan te krijgen. Monsterboard.nl is een bekende website, daar maak je dus een goede kans.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet geschoten is altijd mis, dus plaats je CV op de diverse sites zoals werk.nl of bij de Nationale Vacaturebank.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe meer je je CV verspreid, hoe beter hij opvraagbaar is.
Zoals je zelf aangeeft, is niet alle reactie nuttig, maar die filter je er dan gewoon uit.

Naast monsterboard, kan je ook de nationale vacaturebank gebruiken.

Heb je een iets hoger opleidings niveau, kan je misschien gewoon je CV achterlaten bij een aantal recruitment bureau's die dan voor je op zoek gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou er bij zetten in welke branche en naar wat voor functie je opzoek bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plaatsen kan altijd maar ik geef de voorkeur aan actief zoeken, er voor zorgen dat je cv bekend is bij bedrijven waar jij interesse in hebt, Ik heb mijn cv ge woon naar bedrijven gesteurd zonder dat er vacatures waren en geschreven dat als zij een functie hebben dat past bij dit cv ze niet langer hoeven te zoek en dat je bereid bent om het toe te komen lichten. 50 cv verzonden 4 oproepen kon nog kiezen ook. Soms zitten ze op personeelszaken niet te wachten op sollicitatie procedures en zijn ze blij dat ze er zoo een kunnen oproepen. Succes