Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind je je arbeidsverleden in de tachtiger jaren?

Met name jaren '81,'82 en 1983

6 maanden geleden
tinus1969
6 maanden geleden
Waar heb je dit voor nodig?
Vaughn
6 maanden geleden
Misschien bij je pensioenfonds?
ronron1212
6 maanden geleden
@Vaughn dan moet je wel een pensioen hebben opgebouwd in die jaren dat is niet zo zeker
SUJA
6 maanden geleden
Heb het nodig voor RVU
ronron1212
6 maanden geleden
je hebt voor het rijk gewerkt dus daar kan je alles opvragen
SUJA
6 maanden geleden
Werk in de zorgsector
SUJA
6 maanden geleden
Opbouw pensioen begon toen vanaf 25 jaar, heb gegevens nodig voor deze leeftijd
ronron1212
6 maanden geleden
waarvoor heb je die gegevens dan nodig als je toen elders werkzaam was dan heb je nog geen rechte opgebouwd
SUJA
6 maanden geleden
Om mijn arbeidsverleden te kunnen overleggen vanwege de Regeling Vroegtijdige Uittreding, die geld als je 45 jaar gewerkt hebt in de zorg
tinus1969
6 maanden geleden
@suja, dan is PGGM waarschijnlijk je pensioenfonds. Bel die eens, wat zij aan informatie hebben.
Bordensteker
6 maanden geleden
Ik lees uit de reacties over en weer dat de vraagstelster gegevens over haar arbeidsverleden nodig heeft juist (ook) van de jaren vóórdat zij 25 jaar oud was.
Voor pensioen opbouwen tellen die eerdere jaren niet mee, maar voor de Regeling Vroegtijdige Uittreding tellen gewerkte jaren voor je 25e verjaardag blijkbaar wél. Als ik het goed begrijp.
SUJA
6 maanden geleden
@bordensteker, helemaal juist!
KleinDuimpje
6 maanden geleden
Open deze link eens; dezelfde vraag als jij: https://www.reddit.com/r/werkzaken/comments/1gwcxez/arbeidsverleden_pre1985_aantonen/
Pommerd
6 maanden geleden
Misschien kun je het bij de belastingdienst proberen, als je gewerkt hebt in die jaren ga ik ervan uit dat je ook belasting afgedragen hebt, dus misschien hebben ze daar nog gegevens van je.
TurfGraver
6 maanden geleden
https://mijn.uwv.nl/verzekeringsbericht/Default.aspx?ac=BekijkArbeidsVerledenPagina.ascx
TurfGraver
6 maanden geleden
Tot en met 1997 staan arbeidsjaren niet in het overzicht. Dit is de periode vanaf uw 18e jaar tot en met 1997 als u voor 1980 geboren bent. Deze jaren tellen automatisch mee voor de opbouw van uw arbeidsverleden. Het maakt daarbij niet uit of u in die periode wel of niet gewerkt heeft.
SUJA
6 maanden geleden
@TurfGraver, ja dat klopt, alleen vind ik nergens bewijs meer van die periode dat ik een werkgever heb gehad, UWV en Pensioenfonds ook niet, alleen wel vanaf 1998
TurfGraver
6 maanden geleden
Als u voor 1980 geboren bent tellen alle jaren nadat u 18 bent geworden t/m 1997 mee als gewerkt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Kan je zien bij uwv.
(Lees meer...)
5 maanden geleden
ronron1212
5 maanden geleden
nee dat kan je niet voor 1997
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing