Ik heb vandaag een sollicitatiegesprek bij de Action, maar waar moet ik zijn?

Ik heb dus een sollicitatiegesprek bij de Action, maar weet niet waar ik me niet bevinden. Kan ik dit vragen aan een medewerker?
moet bevinden*

6 maanden geleden
3.2K
Pieterke
6 maanden geleden
Je weet het adres toch wel? Ga daar dan naartoe en vraag het daar aan een medewerker. Succes!
tinus1969
6 maanden geleden
Hoe heb je tot nog toe contact gelegd? Per mail? Mail dan opnieuw; waar moet ik me melden?
Ritsuka
6 maanden geleden
Ik was eens bij de Action toen er een sollicitant binnenkwam, die vroeg het bij de servicebalie.
tinus1969
6 maanden geleden
Is het gelukt?

Antwoorden (1)

Ik ga ervan uit dat je weet op welk adres je het gesprek zult hebben.

Ga naar dat adres, en vraag daar aan een medewerker waar / bij wie je moet zijn.

Zorg voor de zekerheid dat je een paar minuten te vroeg bent. Dat geeft je de tijd om iemand te vinden die weet waar je moet zijn, en misschien moet die persoon het ook wel even navragen. Ook geeft het jou rust als je ruim op tijd aanwezig bent.

Succes met je sollicitatie!
--

PS. Als je niet in een winkel moet zijn maar in een kantoorgebouw, is er bij de ingang meestal een receptie. Daar kun je je dan melden, en dan hoor je wel waar je moet zijn, of dat je wordt opgehaald.
Toegevoegd op 9 november 2023 09:14: tekst
6 maanden geleden
tinus1969
6 maanden geleden
Min. Ga dit niet vragen aan random medewerkers die het ook niet weten.
Cryofiel
6 maanden geleden
Je zegt aan wie je het NIET moet vragen, maar niet aan wie je het dan WEL moet vragen...

Die random medewerker is zelf ooit in dienst gekomen. Het is dus niet alleen een random medewerker, maar ook een ervaringsdeskundige.

Daarnaast kan elke random medewerker je naar de filiaalmanager verwijzen. Goede kans dat die jouw gesprekspartner is, of anders weet wie het wél is.
tinus1969
6 maanden geleden
Je moet dit vragen aan degene met wie je een afspraak hebt gemaakt. Als dat per mail of telefoon is gebeurd, mail of vel he zelf weer.
KimmieBeer
6 maanden geleden
Bedankt! Ze hebben recent een servicebalie geplaatst in het filiaal. Dus daar kon ik me bevinden, alsnog bedankt voor de hulp! Ik ben aangenomen!
Cryofiel
6 maanden geleden
Graag gedaan, en gefeliciteerd met je nieuwe baan!