Ik zou het niet vertalen, het is een Nederlandse opleiding, met een Nederlandse naam, lijkt me sterk dat je dat moet vertalen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zal toch wel een vergelijkbare opleiding zijn ???
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het gaat erom welke opleidingen jij hebt gedaan, als daar een Engelse opleiding staat, dan gaan ze ervan uit, dat je die opleiding hebt gedaan, wat totaal anders kan zijn, dan de Nederlandse. Bovendien kan een Engelsman ook op internet opzoeken wat je opleiding inhoud.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Namen vertaal je niet, als je de Hond heet, schrijf je als afzender ook niet The Dog.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik vind een min niet erg, als er maar gezegd wordt waarom, vreemd dat de mingever niet een goed antwoord geeft als hij of zij het beter weet..