Wanneer word je uitgeschreven door een onderwijsinstelling?

Ik heb eigenlijk 2 vragen:

Ik ben net begonnen met mijn HBO studie alleen ik wil niet verdergaan. Wel zou ik graag nog tot mid oktober ingeschreven blijven zodat ik mijn cursus Portugees verder kan betalen aangezien de lessen erg duur zijn tot ik werk heb.

Mijn vragen zijn:
1) vanaf welke datum kan ik mij beter uitschrijven zodat ik geen of minder van de €1000 collegegeld moet betalen?

2) kan een onderwijsinstelling mij zomaar uitschrijven als ik niet kom opdagen?

Bedankt

7 maanden geleden
1.1K
AlphaLimaSierra
7 maanden geleden
Na 1 dag college hou je het al voor gezien? Het academisch jaar is vandaag van start gegaan.
tinus1969
7 maanden geleden
@ALS, VS heeft een lang en complex verhaal, als je zn eerdere vragen leest.

Geef als eerste antwoord