Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke verzekering moet een organisatie afsluiten voor vrijwilligers?

Voor mijn opleiding moet ik een event organiseren. De werklui op dit evenement mogen alleen vrijwilligers zijn. Welke verzekering moet ik als organisator voor hen afsluiten?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
745

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

een ongevallenverzekering
(Lees meer...)
anneliez
9 jaar geleden
Ongevallen , maar ook een zeg wa aansprakelijkheid verzekering . Voor het geval dat door hun handelen iets kapot gaat of een persoon schade oploopt door de organisatie of door de vrijwillers . Succes Ps moeten niks maar het kan handig zijn je te vrijwaren ook in de overeenkomsten met de vrijwilligers van schade aan kleding tot ? Maak een overeenkomst ook met de vrijwilligers waar zulke dingen in staan .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een evenementenverzekering (google maar!) en die zijn er in verschillende vormen en maten, afhankelijk van het evenement en wat prcies verzekerd moet zijn. Voor een binnen-evenement is het niet echt interessant om slecht weer mee te verzekeren bijvoorbeeld.

Je sluit zo'n verzekering overigens niet af voor de vrijwilligers, maar voor de risico's die de organisator/organisatie loopt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding