Welke zwemdiploma heb je nodig om stewardess te worden?

Hoi ik heb een vraag voor mensen die steward of stewardess is ( cabin attendant) ik doe de stewardess opleiding om cabin attendant te worden maar ik heb alleen m’n A diploma en ik weet niet zeker of dit genoeg is, wordt er per de gevraagd naar een B diploma ?

Groetjes saar

een jaar geleden
2K
jc54
een jaar geleden
Als je als stewardes tijdens je werkplotseling moet gaan zwemmen, dan denk ik dat het er niet toe doet of je alleen het A-zwemdiploma hebt, of ook nog het B.

Antwoorden (1)

Om stewardess te worden heb je geen specifiek zwemdiploma nodig. Wel is het verplicht om een medische keuring te ondergaan, waaronder een zwemtest.
10 maanden geleden