Tellen de toetsen van havo 4 mee voor het examen in jaar 5?

Met het profiel: natuur en techniek. Welke toetsen tellen dan mee?

een jaar geleden
1.4K
tinus1969
een jaar geleden
Meestal wel, maar dat verschilt per school. Ga dus met je mentor praten.

Antwoorden (2)

Het examen bestaat uit een centraal examen dat landelijk wordt bepaald en een schoolexamen dat door de school wordt bepaald. Het schoolexamen is meestal een combinatie van meerdere toetsen. Het is aan de school om te bepalen welke toetsen daar wel en niet in meetellen. Dit kan uit zowel havo 4 als havo 5 zijn. Dit wordt vastgelegd in het Programma van Toetsing en Afsluiting. Als het goed is, is dit met je gedeeld en kun je dit terugvinden in de digitale omgeving van de school. En anders even bij je mentor navragen.
een jaar geleden
Je hebt School examen toetsen die meetellen voor je examen (Se). Voortgang toetsen tellen niet mee voor je examen (vt)
een jaar geleden