Hoe of waar verdien + - 50 euro per uur? En nee ik ga geen gekke dingen doen op het gebied van seks!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.8K

Het beste antwoord

Als je een universitaire opleiding accountancy hebt gedaqn, en daarna gepromoveerd bent naar Register Accountant, kun je zo als directeur aan de slag bij een willekeurig bedrijf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Zorg dat je ergens in gespecialiseerd wordt, dan kun je makkelijk 50 pu vragen (kijk naar advocaten, chirurg ed) veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Da's jammer, want zonder een dijk van een opleiding danwel een flinke dosis ervaring in een lucratieve sector, gaat dat je niet lukken zonder 'malle fratsen'.

50 euro per uur ; da's wel mooi 2000 euro in de week of 9000 euro in de maand. Zelfs als dat bruto zou zijn is het een absurd hoog inkomen.

In de link kun je onder andere zien welke salarissen gemiddeld met bepaalde beroepen verdient worden, en een enquete invullen over je eigen mogelijkheden.
(Voorbeeldje : een mannelijke leidinggevende medicus met universitaire opleiding en 8 jaar ervaring in een groot bedrijf die fulltime werkt verdient per maand (bij een 40-urige werkweek) ongeveer 5000 euro bruto. Voor een top-commerciele functie geldt ongeveer het zelfde.

Dat maakt denk ik wel duidelijk hoe absurd hoog je salariseis is. Ik denk dat je je beter op een normaal, reeel inkomen voor jou opleidings= en ervaringsniveau kunt zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Coaching. Personal coach bij sporten of in het PGB-circuit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor een uitzonderlijk salaris moet je uitzonderlijke talenten hebben. In loondienst wordt het sowieso moeilijk, dus je zult zelf iets moeten ondernemen. En zelfs dan moet je maar net het gat in de markt weten te vinden, en in eerste instantie veel tijd en geld investeren.

Kortom, verzin iets geniaals op het gebied van internet, vind een geniaal product uit, wordt filmster, etc.
13 jaar geleden
Je wilt geen gekke dingen doen op het gebied van seks maar dat is wel de enige richting waar het mogelijk is. Prostituee's kunnen per uur dik 50 euro verdienen.
Je zou je op kunnen geven voor een televisieprogramma waar je mee kan spelen zoals Deal or No deal of Miljoenenjacht of Weekendmiljonairs or Lingo bijvoorbeeld.

Met een normale baan of bestuursfunctie is het helaas niet mogelijk, zelfs met Universitaire opleidingen nog niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Steenuiltje
13 jaar geleden
Natúúrlijk is dit wel mogelijk. Je kunt je als zzp-er (mits je in een goede branche zit) wel voor 150 euro per uur verhuren. Opleiding én ervaring spelen daarbij een grote rol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan inderdaad alleen om die 150 euro per uur te verdienen moet je wel eerst een hoop uit geven om die terug te verdienen. Uit de vraag hier begrijp ik dat hij 50 euro per uur wil verdienen zonder deze achteraf of vooraf voor een groot deel uitgegeven te hebben of te geven.
Ha, die Dreammaster;

Je hebt het meeste kans om dat te verdienen als je een vak uitoefent waar veel vraag naar is en je daarin als ZZP te verhuren. Hou er wel rekening mee dat je dan het vak van ondernemer er als extraatje bij krijgt en dat moet je wel liggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als zelfstandige consultant kun je best 50 EUR per uur verdienen (of eigenlijk vragen, of je het verdient ligt dan aan de invulling van je consult).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou adviseur kunnen worden bij mevrouw Jorritsma, die schijnt er nog al wat voor over te hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt je als zzp-er (mits je in een goede branche zit) wel voor 150 euro per uur verhuren. Opleiding én ervaring spelen daarbij een grote rol.