Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat moet ik bij "plaats begunstige", "ziektekosten verzekeraar" en "inschrijfnummer" invullen?

Ik kom niet uit Nederland en ik kan de antwoorden online niet begrijpen. Ik moet dit namelijk invullen voor mijn bijbaantje.
En nog iets, wat is het verschil tussen "naam bank IBAN" en "rekeningnummer"? ik heb bij rekeningnummer mijn hele iban opgeschreven en bij naam bank iban de naam van mijn bank.

een jaar geleden
863
tinus1969
een jaar geleden
Klinkt overigens als een slecht/ouderwets formulier. Ik vraag me ook af waarom je ziektekostenverzekeraar op moet geven.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kan dit eigenlijk het beste vragen aan degene voor wie je het formulier invult, maar in het algemeen kan men zeggen:

Plaats begunstigde: is de woonplaats van degene die de uitkering van een verzekering ontvangt (of daar in ieder geval recht op heeft). Dus in dit geval jouw eigen woonplaats.

Ziektekostenverzekeraar: is de naam van jouw ziektekostenverzekeringsmaatschappij.

Inschrijfnummer: is (waarschijnlijk) het nummer waaronder jij bekend bent bij jouw ziektekostenverzekeringsmaatschappij. Dus jouw klantnummer bij jouw ziektekostenverzekeraar.

Maar vraag het voor de zekerheid na bij degene voor wie jij dit formulier invult!
(Lees meer...)
Antoni
een jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding