Wat moet ik bij "plaats begunstige", "ziektekosten verzekeraar" en "inschrijfnummer" invullen?

Ik kom niet uit Nederland en ik kan de antwoorden online niet begrijpen. Ik moet dit namelijk invullen voor mijn bijbaantje.
En nog iets, wat is het verschil tussen "naam bank IBAN" en "rekeningnummer"? ik heb bij rekeningnummer mijn hele iban opgeschreven en bij naam bank iban de naam van mijn bank.

een jaar geleden
tinus1969
een jaar geleden
Klinkt overigens als een slecht/ouderwets formulier. Ik vraag me ook af waarom je ziektekostenverzekeraar op moet geven.

Antwoorden (1)

Je kan dit eigenlijk het beste vragen aan degene voor wie je het formulier invult, maar in het algemeen kan men zeggen:

Plaats begunstigde: is de woonplaats van degene die de uitkering van een verzekering ontvangt (of daar in ieder geval recht op heeft). Dus in dit geval jouw eigen woonplaats.

Ziektekostenverzekeraar: is de naam van jouw ziektekostenverzekeringsmaatschappij.

Inschrijfnummer: is (waarschijnlijk) het nummer waaronder jij bekend bent bij jouw ziektekostenverzekeringsmaatschappij. Dus jouw klantnummer bij jouw ziektekostenverzekeraar.

Maar vraag het voor de zekerheid na bij degene voor wie jij dit formulier invult!
Antoni
een jaar geleden