Mag porno op je telefoon voor een screening?

Ik heb een screening bij de douane waarbij ik moest tekenen dat ze op mijn telefoon en alles mochten kijken voor een background check, en ik heb erg veel volwassen videos op mijn telefoon staan waar ik liever niet van af wil. Nu vroeg ik mij af of dit een probleem kon worden.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
2.1K
tinus1969
2 jaar geleden
Het is een screening bij een sollicitatie? In dat geval vindt de douane je contactenlijst waarschijnlijk veel interessanter. Overigens zou ik die porno gewoon op je pc/laptop downloaden.
LeonardN
2 jaar geleden
Je kan die video's toch gewoon even overzetten?!

Antwoorden (1)

Ja, zolang die porno legaal is, mag dat. Dus geen dierenporno, kinderporno, of porno die gemaakt/gedeeld is zonder medeweten van de deelnemers (wraakporno).
Betere vraag is of het toch niet (stiekem) een consequentie heeft. Ik zou iemand die porno heeft staan op zijn telefoon en blijkbaar niet kundig genoeg is om dit te verbergen minder serieus nemen.