Goed baantje voor een 17-jarig meisje?

Ik wil volgend jaar een bijbaantje nemen, dan zit ik in de zesde, mijn examenjaar. Ik heb nog geen werkervaring. Wat voor baantje kan ik het beste zoeken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Stap gewoon bij een uitzendbureau naar binnen en laat je voorlichten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In de horeca zoeken ze altijd mensen.
Ook bij de gemiddelde supermarkt kunnen ze best 17-jarigen gebruiken.
Je kunt ook beginnen met een vakantiebaantje, daarbij zijn ze niet zo kieskeurig en vaak mag je daarna er blijven werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben in de zomervakantie te lang weg voor een vakantiebaantje :(
Er zijn al wat voor de hand liggende mogelijkheden genoemd. Ik denk daarnaast ook aan werken op een camping of vakantiepark bij jou in de buurt. Er zijn veel (seizoens)banen bij een pretpark of dierentuin (kassa/receptie, horeca) nodig.
Je kunt ook kijken wat de mogelijkheden bij een hotel, ziekenhuis of zorgcentrum zijn.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Loop eens door de stad en kijk welke winkels iemand nodig hebben als vakantiehulp. Loop daar naar binnen en kijk of je de sfeer en de winkel leuk vind en solliciteer...