Sta ik nog in het systeem van mijn werkgever?

ik werkte 5 maanden bij de Albert Heijn (september 2019 - januari 2020) ik wou al een tijdje stoppen maar ik durfde geen ontslag te nemen, dus ik ging expres slecht doen totdat ze me gingen ontslaan, dat was dus gebeurd maar ik kwam gewoon niet. ik had ze gwn geblokt en nummers verwijderd. ik wil nu graag bij de dirk soliciteren maar kunnen ze zien dat dit allemaal was gebeurd of niet? en sta ik nog in de systeem

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.6K
Antoni
3 jaar geleden
Supermarkt Dirk kan niet bij het systeem van supermarkt Albert Heijn. Dat lijkt mij zeker! Dus dat kan Dirk niet raadplegen. Je kan voor de zekerheid altijd informeren bij Albert Heijn welke gegevens van jou daar nog geregistreerd zijn. Waarschijnlijk kan je zonder problemen bij Dirk solliciteren. Overigens is het natuurlijk verstandig om in de toekomst wel gewoon ontslag te nemen als je weg wil bij je werkgever. Nog beter is het om te proberen het probleem op de werkvloer op te lossen om zo je werk leuker te maken.

Antwoorden (1)

De Dirk kan niet bij de gegevens van Albert Heijn, dus je kan daar gewoon solliciteren zonder dat zij weten wat hier vooraf aan is gegaan. Wel is het fijner voor jou en je werkgever om ontslag in te dienen, zodat het voor beide partijen netter verloopt en je je hier geen zorgen over hoeft te maken.