Hoe lang duurt het voordat ik een AH medewerkers-voordeelpas ontvang?

Ik heb precies 14 dagen geleden een AH medewerkers-voordeelpas aangevraagd. Een collega heeft dit op hetzelfde moment gedaan, maar bij haar was het niet gelukt om er een te bestellen (wij moeten dit zelf regelen) en nu ben ik bang dat die van mij ook mislukt is. Ik kreeg overigens wel een melding dat mijn aanvraag geaccepteerd was, maar dat is dus onderhand al 2 weken geleden. Weet iemand hoe lang het duurt voordat zo’n pas gemaakt is en wordt verstuurd?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Mag ik vragen hoe je hem hebt aangevraagd? Ik heb geen idee waar dat moet.

Antwoorden (1)

Je krijgt de personeelspas zodra je minimaal een maand in dienst bent bij Albert Heijn. Als je net bij de grootgrutter werkt krijg je de kaart na een maand werken automatisch thuisgestuurd.

Gaat het om de aanvraag van een tweede personeelsbonuskaart dan kan het gemiddeld 5 tot 6 weken duren voordat je die thuisgestuurd krijgt. Wacht dus geduldig af tot je hem krijgt.

Maar als het personeelsnummer verkeerd is ingevuld wordt de aanvraag afgekeurd. Hier krijg je echter geen bericht van. Dus goed opletten bij het aanvragen.
Amadea