werken na school tijd, waar laat ik mijn kleding ?

ik moet morgen vanuit mijn school vandaan door naar mijn werk (nieuw). nu heb ik werkkleding die ik aan moet tijdens het werken. ik zit nu met het probleem waar ik mijn werkkleding laat als ik op school zit. ik heb op school geen kluisje en mijn tas zit helemaal vol met boeken. ik kan ook niet vanuit school eerst naar huis omdat dat een dorp verder is. ook kan ik het niet aan doen omdat het heel erg groot is en er niets meer overheen past. heeft iemand een idee waar ik mijn werk kleding kan laten ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (4)

Misschien op een kapstok?
Die hadden ze altijd wel bij ons op school.
Hebben ze die bij jullie ook niet?
Eventueel een extra plastic tas of een tas(je) om daar je werkkleding in te doen.

Toegevoegd na 13 minuten:
In de conciërgeloge van de school kan je vragen of je ze daar mag ophangen/neerleggen en later op je school kan omkleden in de wc of in de kleedkamers.
Op je werk zelf alvast klaarleggen/vragen aan je baas of hij ze wilt bewaren op het werk zodat je, je later kan omkleden in de wc van je werk of in een andere ruimte.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je Lichamelijke Opvoeding hebt, heb je toch ook een extra tas met kleren bij je? Die tas kan je nu ook gebruiken voor je werkkleding, lijkt mij.

Succes!
Antoni
10 jaar geleden
Er zijn meerdere oplossingen,
Vraag aan de conciërge op school of je de werkkleding in zijn hok mag ophangen of regel met je baas dat je je kleding op het werk kan laten en je daar kan omkleden op de wc's bijvoorbeeld. Je kan ook een grotere tas kopen met ruimte voor je kleding en op internet kan je genoeg manieren vinden om kleding heel klein op te vouwen m.b.v spelden zodat je het toch in je tas kan stoppen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je werkkleding aan moet tijdens het werk, is het gebruikelijk dat de werkgever zorgt voor bergruimte hiervoor. Je kunt je dan ook op het werk omkleden.