waar kan ik vakantiewerk voor 15 jaar doen in de regio Hoorn (zoals bollen pellen, fruit plukken)

Ik kan nergens op internet vakantiebaantjes vinden in de regio Hoorn suggesties?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (7)

West-Friesland in tegenwoordig zo'n beetje overstroomt met Polen (mensen uit Polen) voor dat soort baantjes. Die willen dat werk namelijk wel doen.

Ik denk dat je beter richting de stad kunt gaan voor een baan als vakkenvuller of krantenwijk te nemen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn er geen kranten of folderbezorgers die vervanging nodig hebben?Verdient ook lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er staat me vaag iets bij dat je pas mag werken op je 16e. Maar of dat ook voor vakantiebaantjes opgaat weet ik eigenlijk niet. Vroeger was dat niet zo overigens. Hoe dan ook wat tips;
1. bel een uitzendburo.
2. zoek op de gele gids op je pc naar de internetadressen
van bedrijven en ga gericht mailen. Je pakt natuurlijk alles aan.
3. ga het zelf doen. Zoek een branche waar je wat in kunt en waar een markt is. Voorbeeld: Hoorn is een watersportplaats. Regel een fietskar en een koelbox (doe er ijsblokjes in) en ga ijsjes verkopen langs de schepen. Of haringen. Om het bedrijfsrisiko te minimaliseren kan je een afspraak maken met een visboer dat hij of de niet verkochte vis weer terug neemt of dat je voor hem met haringen langs de schuiten gaat. Vergeet de uitjes (..)niet.
Zorg er voor dat die koelbox tip top clean is. En versier de fiets en kar en neem een bel mee om op te vallen.
4. informeer in je omgeving naar mensen die op vakantie gaan en een tuin hebben. Biedt aan het gazon te verzorgen dwz maaien, harken en sproeien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon even de fiets pakken en langs wat tuinders rijden en vragen of ze vakantie werk hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de bollen kun je kort maar wel goed verdienen.
Gewoon de boeren in je buurt even bellen en meestal hebben ze langs de kant van de weg al borden staan met personeel gevraagd v/a 15 jaar.
Wil je langer werken en er een zaterdagbaantje aan overhouden bijvoorbeeld dan zou ik de supermarkt in de buurt gewoon even proberen.
Mocht je in hoorn ook een soort strandpaviljoen ( aan het ijselmeer dus) hebben kan je het daar ook proberen.
Hier in den helder verdienen die jongen goud geld op het strand met helpen en bedienen op het strand, dat zal bij hoorn bij de haven toch ook wel iets leuks te vinden zijn.
succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij ons zitten ook veel boeren met tulpenbollen etc en dat soort werk.
ik belde er vroeger altijd gewoon naar toe.
als je een paar weet gewoon allemaal opbellen en vragen of ze wat werk hebben voor je.
13 jaar geleden
Op veel vacaturesites staat tegenwoordig ook vakantiewerk.. Of er ook werk in de buurt van Hoorn is moet je even kijken. Heb zelf wel goede ervaring met deze: