Schoenen met antislipzool waar kan je die kopen in de Zaanstreek.

Wie weet waar je goede schoenen kan kopen met antislipzool. Ik kan genoeg vinden op het internet maar ik wil graag schoenen even passen en zien. Via google vind ik vooral internetwinkels of wat helemaal niet in de buurt zit. Ik zoek dus een schoenenwinkel in de Zaanstreek (Zaanstad) met goede schoenen met antislipzool. Wie kan me helpen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Misschien bij een jachthaven.Vaak zit daar een winkel met dat soort zaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als heteerste antwoord juist is kan je terecht bij dekker watersport Pieterghijsenlaan 4 Ben klant geweest