Wat is een orginele manier om mijn collega's te bedanken voor de prettige samenwerking?

Ik heb een andere baan gevonden. Ik wil mijn collega's op een leuke manier bedanken door middel van een tekst of misschien wel wat anders?

Heeft iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.4K

Het beste antwoord

In de link hieronder staan verschillende gedichten. Het gedicht helemaal linksonderaan lijkt me erg toepasselijk. Ik kon het helaas niet kopieeren/plakken vandaar dat je het zelf even moet opzoeken.

Ook lijkt het me leuk om als afscheid een soort bijeenkomst/feestje/receptie/whatever te organiseren. Tijdens die gelegenheid zou je het gedicht/tekst voor kunnen lezen, maar je zou ook (ligt aan de hoeveelheid collega's natuurlijk) deze tekst kunnen verwerken in een klein cadeautje voor ieder persoonlijk.
Schrijf of type je tekst op een A4tje en verwerk dit (in elkaar gerold) bij het inpakken van een klein cadeautje, bijvoorbeeld een doosje Merci of iets toepasselijks voor iedereen. Verpak het met folie, rol je papier met tekst op tot een dun rolletje en maak die vast aan de strik bovenin de folie of leg hem opgevouwen op de merci doos of maak er een waaier van met gekleurd papier en plak dat ergens op ofzo..
Je zou een high tea kunnen organiseren voor je collega's en lekkere hapjes kunnen maken of bestellen.. Je zou een cocktailparty kunnen houden met 3 soorten (alcoholvrije) cocktails die je zelf kan maken, of je zou kunnen barbequeen of gewoon een uurtje bij elkaar zitten wat drinken.. kopje koffie/thee.. en dan dit erbij geven.

Zoiets?:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Laat een leuk spandoek maken. Bij de meeste copyshops kan dit wel, en google het anders even.
Hieronder een linkje om je op weg te helpen. Enne, gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef ze een foto van jou!
Zo kunnen ze je nooit vergeten;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Trakteren op kleine gebakjes met een bedank tekstje
- Vergeet-me-niet-jes inpakken met een leuk tekstje
- Potten snoep met een kaartje eraan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef ze een pesoonlijk kado. Kijk een op stokglasgravures. nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef ze een pluim.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat zakdoeken bedrukken met een leuke tekst, kunnen ze allemaal in snotteren als jij weg gaat.
Succes met je nieuwe baan