Waar kan ik het hele weekend werken?

Ik ben op zoek naar een bijbaan waar ik het hele weekend (vrijdagmiddag, zaterdag en zondag) zou kunnen werken. In welke sector/branche zou dit dan moeten?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1K
Amadea
6 jaar geleden
Supermarkt of horeca.
jc54
6 jaar geleden
Bemande tankstation(s), bouwmarkten
Ritsuka
6 jaar geleden
Ik deed dit vroeger in het zwembad

Antwoorden (3)

In de horeca is het in het weekend het drukst. Dus je kan het daar eens proberen. Denk verder aan pretparken/dierentuinen/winkels. Afhankelijk natuurlijk van waar je woont.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het beste kun je in de horeca sector of de transport sector werken. Bijvoorbeeld als koerier of orderpicker etc.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Oppas, op de week-markt, vakken vullen supermarkt.