Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie heeft er een leuk idee voor vrije tijds besteding, wat ook nog eens iets oplevert?

Graag zou ik me met iets bezig houden vanuit huis waar ik een beetje voldoening van krijg en het liefst nog iets mee verdien. Heb al hondencursus gedaan, pokersites bezocht, teksten geschreven, enquettes ingevuld, prijs vragen beantwoord enz. Wie weet iets zinnigs om mee bezig te zijn? Heb alle tijd van de wereld !

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
600

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ga gewoon studeren kunstgeschiedenis, vrijetijdswetenschappen of een taal en wie weet hou je er een leuke bijbaan aan over en vooral leuke contacten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Webcamgirls schijnen aardig te verdienen, maar of dat het soort werk is waar je op zit te wachten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Werk zoeken?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga schilderen!! Ik doe dit ook, het is een innemende hobby. En als je het een beetje kunt kun je er nog aan verdienen ook. Wat je ook kunt doen is bijvoorbeeld modelbootjes of modelvliegtuigen maken?

Dat soort dingen, google eens rond op hobby misschien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leer een instrument spelen, niet half maar grondig. voor je het weet ben je 4 uur per dag zoet met studie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Potten bakken.
Truien breien
Borduren
Kleding maken
Schilderen
Kaarten maken
Kralen rijgen
Vilten
Mozaiekwerkstukken maken
Kastjes timmeren
Meubeltjes opknappen
Kleien
Quilten
Papier machee beelden maken
Dakpannen schilderen
Weven
Fotograferen
Kaligraferen

Enfin, te veel om op te noemen.
En als je dat dan leuk doet, kun je er mee op beurzen en markten gaan staan en heb je kans dat het wat oplevert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Begin een website waarop je bijv. sieraden verkoopt die je zelf heb gemaakt of eigengemaakte spulletjes etc. is leuk om te doen en kan ook nog wat opbrengen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga een cursus doen om les te geven, of ga ergens les in geven waar je goed in bent, informeer eens bij een buurthuis waar ze nog cursusleiders in zoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.punt.nl/

ga je eigen weblog/site maken en verdiep je heel grondig in ééñ onderwerp
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Glas graveren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding