Op welke websites heb ik het meeste succes voor het vinden van een baan op mbo+ niveau?

Door alle het aanbod zie ik door al die bomen het bos niet meer. Dus daarom hoop ik dat iemand een goed antwoord kan geven op mijn vraag.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K
tinus1969
7 jaar geleden
Welke sector? Wat voor soort MBO opleiding heb je?

Antwoorden (2)

Jobboards als nationalevacaturebank.nl, indeed.nl en jobbird.nl zijn erg compleet. Ook voor vacatures op mbo+ niveau
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Voor mijzelf werkten de websites www.nationalevacaturebank.nl en www.indeed.nl goed. Deze hebben een snel wisselend aanbod van vacatures en wijzigen vrijwel dagelijks.

Daarnaast is het denk ik verstandig om je aan te melden op de website www.werk.nl als werkzoekende. Dit is een website van de overheid waar enorm veel vacatures verzameld worden. Tevens kun je hier vrij exact filteren op functie en functie-eisen/wensen.

Ik weet niet of je een specifieke functie zoekt maar anders zou je ook eens contact op kunnen nemen met een uitzend- of detacheringsbureau binnen jouw branche. Dit kan interessante kansen opleveren.

Succes met zoeken!