Binnenkort ga ik werken op mijn stage als verpleegkundige niv. 4 in de VVT. Hoeveel salaris kan ik vragen in schaal 45?

Binnenkort ga ik werken op mijn stage als verpleegkundige niv. 4 in de VVT. Ik mag ook de opleiding HBO-V van hen gaan doen, na een positief afgesloten selectieproces. Eerst moet ik een half jaar ervaring opbouwen. Voor mijn contract heb ik 5 januari een gesprek. Hoeveel nettosalaris kan ik vragen? Schaal 45 wordt aangegeven door collega's, maar hoeveel is dit per maand?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
Je vraagt nooit netto loon maar een brutosalaris. Die staan ook in de schalen.
Erna55
7 jaar geleden
Als stagaire ben je nog in de leer. Je gaat de opleiding nig doen. Je kunt je salaris niet vergelijken met afgestudeerden.

Antwoorden (1)

Minimumloon van 800 euro oplopend met het aantal jaren dat je werkt tot een 1400 euro.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
Welke bron is dat? niet te openen.