Ik heb een 4weken salaris maar wil graag een maandsalaris mag ik dat eisen van mijn baas?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ItisILeClerc
7 jaar geleden
Eisen staat vrij.
Kans op succes schat ik in op nul.

Antwoorden (3)

Eisen niet, maar vragen uiteraard wel.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
kierkegaard47
7 jaar geleden
En of je het voor elkaar kunt krijgen is ook nog maar de vraag. Het hangt er maar net vanaf hoe flexibel de salarisadministratie van het bedrijf is waarvoor je werkt, lijkt me.
Nee. En vragen heeft geen enkele zin, tenzij je verzoek door alle collega's gesteund zou worden en dan nog hoeft de werkgever het niet te veranderen.

De hoogte van het loon, de gegevens in het salarispakket, de planning van de salarisadministratie, enz. enz.: het is allemaal ingericht en afgrstemd op een bepaalde betalingsfrequentie.
Computoon
7 jaar geleden
Nee dat mag je niet, je mag het wel vragen. Uitbetaling per 4 weken is volkomen legaal, en staat ook vaak in de CAO vermeld. Bovendien zal je werkgever een regel voor het hele bedrijf hanteren.