Ik ben 15 en ik verdien €9,85 bruto peruur hoeveel is dit netto?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar gaat je ouders kinderbijslag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een gigantisch uurloon voor zo'n kikker ! Het minimumjeugdloon is bij mijn weten nog geen drie euro bruto.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik werk in westland

Het beste antwoord

Wat verdien jij verschrikkelijk veel. Toen ik 15 was, verdiende ik (netto) €3,20, en dit was iets meer dan het minimumloon xD Je zult zo'n €7-€8 overhouden, maar aangezien je nog geen 18 jaar ben en als je een x aantal uren hebt gewerkt in het jaar, kan je het verschil tussen je netto rn bruto salaris terugvragen (niet dat jij dat nodig hebt met dat salaris xD).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar dan is het ook leuk als je meer gaat verdienen. hij begint nu op 9.85 en wanneer hij daar word ontslagen of weggaat en naar een andere baan gaat zoeken zal hij het met veel minder moeten gaan doen terwijl wij ons juist zien groeien. dus geloof mij het is veel leuker om te starten met 3,20 dan met 9,85. je ziet jezelf dan echt groeien :)!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is wel waar natuurlijk, als je echt met een minimumloon begint, kan het nooit lager worden natuurlijk. Maar om gelijk met 9,85 te beginnen en daar te kunnen blijven werken, is natuurlijk leuker, maar de kans dat het zo blijft is natuurlijk heel klein.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedanktt

Andere antwoorden (5)

Je bent 15 jaar, dus er gaat sowieso heel weinig vanaf omdat je nog geen 18 ben...

Maar serieus, waar kun je zoveel verdienen? Ik ben 20 en verdien niet eens 5 euro per uur:O
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tussen 7 a 8 euro houd je over.

Mag ik vragen waar je werkt? Dan kom ik daar ook werken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Westlannddddddddddd poeldijk
Dit is ong. 9,- a 8,90 rond dat bedrag :) maar waar werk jij jonguh ? Dan kom ik ool daar werken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt er aan hoeveel uren je (op jaarbasis) werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom zeg je niet ff waar je werkt?
ben erg benieuwd namelijk! meerdere mensen geloof ik hehe..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Westland potplanten