kan je bij het circus, terwijl je er geen familie hebt die er in werken. geldt dat ook voor vrienden? ik heb in het circus namelijk vrienden!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (4)

In principe kun je overal werken, als er een circus in de buurt is gewoon vragen of er nog iemand nodig is.
Als je vrienden bij het circus hebt kun je het misschien via hun te weten komen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Misschien is de link wat voor je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zal niet eenvoudig zijn maar als je iets kunt wat te verkopen valt maak je zeker een kans.
In het algemeen is het zo dat als je iemand kunt overtuigen dat hij geld aan je kan verdienen, hij wel werk voor je heeft.
Ook zou je kunnen proberen via een artiestenbureau aan het werkt te gaan. Veel artiesten doen ook op free lance basis dingen voor tv zenders.
Maar hoe dan ook jemoet goed (beter zijn dan je concurrent) in iets waar mensen voor willen betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga dat aan die vrienden vragen, of ze jou willen hebben.

Moet je wel wat kunnen, natuurlijk.

En anders naar de circusschool.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ook mensen zonder familie bij het circus, kunnen werken bij het circus. Vaak hebben ze dan wel eerst een opleiding gedaan.

Maar, susan1999, als jij in 1999 bent geboren, dan ben je echt nog wat te jong om te werken. Oók in het circus!

Als je vrienden hebt bij het circus, dan zou je die vrienden eens kunnen vragen hoe ze daar terecht zijn gekomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je ouder bent ben je zeker te laat om nog opgeleid te worden tot circus artiest. Vergelijk met muzikanten. Slechts zij die al jong (dan nog amateur) beginnen en tevens talent hebben worden werkelijk goed. Eigenlijk is 10 jaar al vrij oud om te beginnen maar al Susan een erg sportief en lenig kind is zou het mi. nog moeten kunnen.