Hoe zijn de loonen in op Maderia IVM MET TIPS ?

In het hotel wezen de kamer meisjes

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K
ronron1212
7 jaar geleden
je bedoeld waarschijnlijk Madeira. Dit eiland behoort aan Portugal en is een lage lonen land.
Antoni
7 jaar geleden
Als je Madeira bedoelt, is deze website (zie hieronder) misschien handig voor je -ik heb gegevens van de hoofdstad Funchal opgezocht-. Op http://www.numbeo.com/cost-of-living/city_result.jsp?country=Portugal&city=Funchal is te zien dat het gemiddelde netto-inkomen in Funchal zo'n € 720,- is. Op die website vind je nog veel meer informatie over de prijzen in Funchal. Kijk hiervoor ook eens op een website als https://www.expatistan.com/cost-of-living/comparison/amsterdam/funchal om prijzen verder te vergelijken: je kan op beide websites zelf de steden invullen waarvan je de prijzen wil vergelijken.

Het beste antwoord

#18 Portugal

Gemiddeld maandloon: 1.407 euro

Minimum maandloon: 491 euro

Toegevoegd na 28 seconden:
Ga maar uit van 500 euro dus.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dank U