Waarin kan ik een eigen bedrijfje beginnen?

Ik ben nog maar 16, en een site/webshop o.i.d. lijkt me wel wat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

als je een beetje goed met computers bent, is een webshop maken altijd wel leuk.
maar dan moet je wel een aantal dingen hebben om te verkopen.
een vriend van me koop dingen op marktplaats en e-bay en dan verkoopt hij ze weer met een beetje winst door.

ik denk alleen niet dat je ervan kunt leven.
en je bent er zeker wel een andere echte baan bij nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou, dan lijkt mij dit wel een leuke oplossing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij wou een eigen site volgensmij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kan zo ff niks bedenken, maar als ik iets heb, hoor je het van me.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oeps, ik heb per ongeluk -1 gedrukt. Mijn excuses. Ik las de vraag verkeerd.

Andere antwoorden (3)

Mijn buurjongen is een schildersbedrijf begonnen op een van de eilanden. Werk zat, nu rijdt hij in een mooie auto,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet wel oppassen met belastingen! Als je geld gaat verdienen zal je ook een administratie moeten bijhouden en belasting betalen, en je inschrijven bij de Kamer van Koophandel.
Misschien kan je eerst ervaring opdoen door een bijbaantje bij een bedrijf wat je interesseert te zoeken en dan pas een bedrijf beginnen.
De Kamer van koophandel heeft soms ook informatiedagen voor beginnende ondernemers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een webshop of site lijkt je wel wat, maar dat is een middel om je diensten of spullen aan te bieden. Het is niet het doel neem ik aan.

Bedenk waar je goed in bent of kunt worden en biedt die dienst aan. Als je goederen wilt verkopen, moet je vrijwel altijd investeren en dat kan op jouw leeftijd lastig zijn. Niet onmogelijk natuurlijk, dus kijk welke spullen je interesse hebben en bedenk goed of er een markt voor te vinden is. Er is tegenwoordig zo veel te koop, dat je wel met een origineel product moet komen om te scoren. En soms is het eenvoudig, onlangs liet iemand zich 24 uur per dag op internet in bed zien en verdiende daar behoorlijk mee. Maar je moet wel eerst op zo'n idee komen.

Begin simpel en bouw later uit als blijkt dat je bedrijfje succesvol is. Dat je er zin in hebt is al heel belangrijk!.

Succes!
paulus811