Zou je als je in Drenthe woont nog zo makkelijk en snel opdrachten kunnen krijgen als freelancer ?

Nu woon ik in de buurt van Eindhoven en heb veel opdrachten in Den Bosch/Rotterdam/Utrecht/Amsterdam, maar wil graag in Drenthe wonen in Wapse, zou ik dan ook daar veel opdrachten kunnen krijgen in die omgeving ? Of zou je dan echt in loondienst moeten ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien makkelijk, als je het soort werk wat je doet, erbij zet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja wat is je beroep of vakgebied dan? Ik woon ook in Drenthe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vergeet niet dat je Duitsland om de hoek hebt in Drenthe, dat biedt perspectief

Antwoorden (3)

Dat zal er aan liggen wat je doet,
want dat weten wij niet, he?

Als het nu niet uitmaakt waar je woont t.o.v. je werk, c.q. opdrachtgevers, dan maakt het in Drente toch ook niet uit?

Of heeft het te maken met snelheid en beschikbaarheid openbaar vervoer of reistijd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hang een beetje van je branche af. Veel maar nog lang niet alles kan via internet en dus wereldwijd. Misschien kun je een mogelijkheid vinden om in de ene plaats te gaan wonen en in de andere plaats je opdrachten uit te voeren tot je op de plaats waar je woond voldoende opdrachten hebt om van te bestaan.Dus misschien wel niet zo makkelijk maar desalniettemin wel molgelijk. Maar misschien is dat wel helemaal niet wat je wilt weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je zo uniek bent dat de opdrachtgever jouw reiskosten gerag wil vergoeden of als je geen reiskosten in rekening brengt, dan maakt het niets uit. Ik heb altijd gewerkt in Azie, UK en USA en de opdrachtgevers betaalde altijd heel keurig mijn businessclass ticket. In New York zeiden ze altijd: het is duurder om iemand uit LA in te huren dan uit Amsterdam.