Gastheer / Gastvrouw (3 - 12 uur)

Taken & verantwoordelijkheden:
In deze functie ben je verantwoordelijk voor het vriendelijk welkom heten van de klanten die de winkel bezoeken. Tevens beantwoord je vragen van de klanten en zorg je voor een prettige sfeer in de winkel. Je ziet toe op een ordelijke gang van zaken op afdeling Kassa en Infobalie. Daarnaast heb je signalerende rol om winkeldiefstal te voorkomen.

Profiel:
Je hebt VMBO werk- en denkniveau. Je beschikt over uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden. Daarnaast ben je enthousiast, servicegericht, flexibel, assertief en betrouwbaar.

Wij bieden een marktconform salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder: collectieve ziektekostenverzekering, een aantrekkelijke regeling voor personeelskorting, bedrijfsfitness en korting op verzekeringsproducten.

(Een integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister van de stichting Fraude Aanpak Detailhandel is onderdeel van de sollicitatieprocedure).

Dus het is ongeveer een dag in de week werken op VMBO-niveau volgens marktconform salaris. Afhankelijk van je leeftijd verdien je dan per uur iets tussen de 3 en de 8 euro.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
+ Precies wat ik dacht :)