Waar kun je het beste auditie doen?

Ik ben 14 jaar. Ik zou graag auditie voor iets willen doen. Een film of een musical. Of natuurlijk gewoon een keertje een figuranten rolletje hebben lijkt me ook leuk. =) Dan kom ik later misschien wel iets verder dan een figurantenrolletje. Waar kan ik het beste auditie voor doen en waar? Ik heb al gezocht maar kan niet echt iets vinden. Ik weet niet zo goed hoe ik hier naar moet zoeken...

Toegevoegd na 14 minuten:
O sorry. Vergeten te zeggen. Ik heb al drama lessen gehad en zit bij een talentenklas voor zingen, daarbij gaan we ook een soort kleine musical doen. Hiervoor heb ik ook auditie moeten doen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Ik zou me eerst aansluiten bij een theatergroep. Of toneel/muzieklessen gaan volgen.
Als je dan na een tijdje ontdekt waar je kwaliteiten liggen, kun je gericht audities gaan doen. Je kans van slagen wordt dan een stuk groter.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou auditie doen bij MY Name Is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Www.elskeskast.nl
Www.marthamojet.nl
Www.shootingstar.nl
En in pand noord in amsterdam zit ook nog een castingbureau
Op www.studio100fan.eu kun je ook oproepen vinden.