Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een thuisstudie HBO pedagogiek doen, welke aanbieder van thuisonderwijs is het best?

Ik ben 22 .. Omdat ik na PW4 graag wil en eigenlijk ook moet gaan werken, en geen studiefinanciering meer krijg voor HBO wil ik een thuisstudie pedagogiek gaan doen naast een baan(een volledige HBO studie die ook erkend is)

Hoe kijken werkgevers aan tegen een "thuisstudie-diploma" HBO? En is er nog verschil in aanbieders en hun kwaliteit?

(Ik wil wel graag in de kinderopvang sector blijven, maar doorgroeien naar HBO niveau/ functie omdat ik weet dat ik meer kan dan MBO)

En.. niet onbelangrijk; Ik heb nu een studieschuld van een niet afgemaakte HBO opleiding in 2011-2013. Wordt die studieschukd ook kwijtgescholden als ik een erkend diploma HBO haal binnen 10 jaar aan een niet- reguliere hogeschool?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja, werkgevers waarderen een diploma van een erkende thuisstudie net zo hoog als een diploma van een reguliere school.
Nee, je studieschuld raak je niet kwijt door het behalen van je HBO diploma door het volgen van een thuisstudie. De kwaliteit van beide methodes van studeren ligt gelijk, wel is er bij reguliere scholing vaak sprake van meer stage wat de praktijkervaring ten goede komt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding