Is het mogelijk om een ICT opleiding te volgen via de Wajong Uitkering ?

Deels vergoed of steun voor een ICT opleiding.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat kan alleen als er een baangarantie is na afloop van je opleiding. Oftewel zoek een opleiding of werkgever die zwart op wit wil zetten dat hij je aanneemt voor minimaal een half jaar als jij je opleiding haalt. Je kunt ook je arbeidsdeskundige bellen en hem/haar deze vraag voorleggen. Wellicht weet die een bestaande opleiding met baangarantie bij jou in de buurt.

Toegevoegd na 1 minuut:
dus met baangarantie zou UWV jouw opleiding misschien willen betalen, zonder baangarantie betalen ze nooit.