Hoeveel verdienen als bedrijfsadministrateur in zomervakantie?

Bij het bedrijf waar ik op dit moment stage loop, kan ik in de zomervakantie gaan werken op de crediteurenadministratie.
Wat is een reëel netto-uurloon voor mij, waar ik mee akkoord kan gaan?
Ben zelf 20 jaar, ben benieuwd naar jullie reactie's

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K
ronron1212
7 jaar geleden
fulltime tussen 1100 en 1200 per maand bruto.

Antwoorden (1)

Bedrijven gaan uit van brutolonen, nooit van nettolonen, dat zou je als administrateur moeten weten. Het voltijds brutominimumjeugdloon van een 20-jarige is eur 954,25 per maand. Natuurlijk kan een bedrijf wat meer geven maar meer dan eur 1200.- per maand mag je toch niet verwachten, denk ik zo.
Bruto tussen de eur 5,50 en 6,92/uur.
Computoon