Wat is een realistisch netto uurloon voor een 27-jarige in de horeca?

Ik ben 27 jaar, heb een niet-gerelateerde HBO-opleiding afgerond, wel affiniteit met de visie van het bedrijf (= een saladebar; gezondheid en voedingsleer) en in totaal aan ca. 1.5 jaar verschillende werkervaringen in de horeca opgedaan (strandtent/catering). Wel ook veel werkervaring in andere branches opgedaan waarbij overeenkomstige kwaliteiten als klantvriendelijkheid en efficiëntie aan bod kwamen.
Ik hoor het graag, want ik moet zelf aangeven wat ik zou willen verdienen en kom graag direct met een realistisch maar financieel gunstig voorstel.
Bij voorbaat dank voor het meedenken!

Weet jij het antwoord?

/2500

Onmogelijk te zeggen, het uurloon wordt bepaald door de funktie en niet door je opleiding en ervaring. Je opleiding en ervaring bepalen alleen of je de competenties hebt voor de funktie. Als je alleen achter de bar staat en de salades bij elkaar schept dan is het minimum loon reeel. Dat wordt anders als je het voorraadbeheer, de personeelsplanning en inzet, het ontwikkelen van salades en advies aan de klanten geeft. Een advies zorg er voor dat niet laag gaat zitten want je toekomstige baas zal bijna nooit tegen je zeggen dat je te weinig hebt gevraagd maar reageren met zoiets had ik ook gedacht dus akkoord.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100